Tradisionele resepte

Die beesvleisbedryf dagvaar ABC -nuus oor die dekking van 'Pink Slime'

Die beesvleisbedryf dagvaar ABC -nuus oor die dekking van 'Pink Slime'

Die lastergeding oor ABC se genadelose dekking van die beesvleisbedryf in 2012 beweeg voor die hof

ABC se pienk slymblootstelling het mense maande lank laat huil oor hul etes.

In 2012 het die nasie gesamentlik gesukkel oor 'n ondersoekverslag wat daarop dui dat baie kommersieel lewensvatbare beesvleis gemaak word met 'pienk slym”-vleisstukke van lae gehalte gemeng met ammoniak om bakterieë dood te maak, wat 'n" pienk ingewande "voorkoms gee. Nou neem Beef Products Inc. ABC News hof toe vir laster oor sy pienk slymbedekking, sê Reuters.

Die eise teen ABC -anker Diane Sawyer is in die voorlopige verhoor van die hand gewys, maar ABC ('n filiaal van die Walt Disney Company) en verslaggewer Jim Avila staan ​​steeds voor Beef Products Inc. laster en laster. Volgens Avila en ABC word die beesvleisproduk van die onderneming as 'nie veilig, nie voedsaam en nie eens vleis' uitgebeeld nie.

'As 'n jurie na die getuienis gekyk het in die lig wat die gunstigste vir die eisers was, kon dit vasstel dat daar duidelike en oortuigende bewyse is dat ABC Broadcasting en Avila roekeloos was,' het regter Cheryle Gering vandag gesê. volgens The Wall Street Journal. 'Hulle het doelbewus vermy die waarheid.'

Beef Products Inc. het in 'n verklaring aan die media gesê dat ABC 'besig was met 'n desinformasieveldtog teen 'n onderneming wat veilige en voedsame beesvleis produseer, wat miljarde dollars se skade en honderde verlore werkgeleenthede tot gevolg het'. Kitskoskettings hul besigheid met Beef Products Inc.. nadat die aanvanklike verslag uitgesaai is.


ABC TV skik met die vervaardiger van beesvleisprodukte in 'n#x27rooi slym- en#x27 -laster

(Reuters) - Die Amerikaanse ABC -televisienetwerk, wat in besit is van Walt Disney Co DIS.N, het 'n noukeurige lasterregtelike saak met Beef Products Inc besleg oor nuusberigte oor 'n verwerkte beesvleisproduk wat deur kritici 'pienk slym' genoem word, 'het beide maatskappye gesê Woensdag.

Die voorwaardes van die skikking, wat ook die eise van Beef Products Inc (BPI) teen ABC -verslaggewer Jim Avila dek, is nie bekend gemaak nie.

Privaat BPI het beweer dat die American Broadcasting Company (ABC) en Avila die onderneming belaster het deur sy verwerkte beesvleisproduk "pienk slym" te noem en foute en weglatings te maak in 'n reeks 2012-verslae. BPI noem die produk "maer fyn tekstuur beesvleis."

BPI -prokureur Dan Webb het aan Reuters gesê die skikking het hierdie week "vinnig" saamgekom, maar wou nie besonderhede verstrek nie, met verwysing na 'n vertroulikheidsooreenkoms wat deur beide partye onderteken is.

Die skikking kom 3-1/2 weke nadat die verhoor in die saak in Elk Point, Suid-Dakota, ongeveer 40 kilometer noordwes van Sioux City, Iowa, begin is. BPI is gevestig in die nabygeleë Dakota Dunes, Suid -Dakota.

ABC het in 'n verklaring gesê hy staan ​​by sy verslaggewing. Avila het gesê nadat die saak afgehandel is dat die onderneming nie sy verhale terugtrek of verskoning vra nie, en sy 2012 "pink slime" -verslae bly op die ABC News -webwerf.

BPI se kenmerkende produk, wat gewoonlik in gemaalde beesvleis gemeng word, word gemaak van beesvleisstukkies, insluitend versierings, en word blootgestel aan uitbarstings van ammoniumhidroksied om E. coli en ander besmettings dood te maak. 'N Voormalige mikrobioloog by die Amerikaanse departement van landbou word erken dat hy die term "pienk slym" geskep het.

'Hoewel dit nie 'n maklike pad was nie, was dit nodig om die skade wat ons gely het, te herstel,' het BPI in 'n verklaring gesê.

"Deur middel van hierdie proses het ons weer vasgestel wat ons almal weet dat dit waar is oor mager, fyn gestruktureerde beesvleis: dit is beesvleis en is veilig, gesond en voedsaam."

ABC hou vol sy verslae was korrek en het gesê sy verslaggewing verdien beskerming onder die eerste grondwet van die Amerikaanse grondwet, wat vryheid van spraak en pers waarborg.

'In hierdie saak het ons volgehou dat ons verslae die feite en sienings van kundige mense oor hierdie produk akkuraat uiteensit,' het ABC in 'n verklaring gesê dat dit tot die skikking instem, omdat 'voortgesette geskille oor hierdie saak nie in die onderneming se belange."

Dane Butswinkas, 'n prokureur van ABC en Avila, het nie onmiddellik op die versoek om kommentaar gereageer nie.

'Ons trek niks terug nie. Ons vra niks om verskoning nie, 'het Avila aan verslaggewers gesê buite die Union County Courthouse waar die verhoor gehou is, in 'n verslag wat op die webwerf van die plaaslike NBC -filiaal geplaas is.

Die verhoor sou na verwagting agt weke duur.

BPI het tot $ 1,9 miljard skadevergoeding geëis, wat volgens die Suid -Dakota Wet op die Verskeiding van Voedselprodukte in Suid -Dakota verdriedubbel kon word tot $ 5,7 miljard.

Tydens sy verslae gebruik ABC die term "pienk slym" meer as 350 keer op ses verskillende mediaplatforms, insluitend TV en aanlyn, volgens Webb tydens die openingsverklarings op 5 Junie.

Na die uitsendings van ABC se uitsendings het BPI drie van sy vier verwerkingsaanlegte gesluit en gesê dat sy inkomste met 80 % tot $ 130 miljoen gedaal het. Die onderneming het ongeveer 1,300 werknemers gehad voor die verslae. Sowat 700 is kort daarna laat gaan, het Erik Connolly, 'n BPI -prokureur, Woensdag aan Reuters gesê.

'As 'n onakkurate inligting deur 'n nuusorganisasie bekend gemaak word, veral een met 'n sterk bereik, kan dit groot skade aanrig,' het hy gesê. 'Daar is werklike gevolge daarvoor vir regte mense.'

Prokureurs van ABC het in die openingsrede aangevoer dat die term algemeen voor ABC se verslae gebruik word en het gesê dat BPI se besigheid reeds swaarkry.

Sonja West, 'n professor in Eerste Wysigingsreg aan die University of Georgia School of Law, het gesê dat die saak nie 'n presedent geskep het nie, omdat dit op 'n skikking uitgeloop het. Dit kan egter 'n koue uitwerking hê op die dekking van sensitiewe verhale.

'As dit gebeur, is dit die publiek wat waardevolle inligting oor belangrike aangeleenthede misloop. Ons wil nie 'n pers hê wat altyd te veilig is met hul verslagdoening nie, 'het sy gesê.

Verslaggewing deur Timothy Mclaughlin in Chicago Bykomende verslaggewing deur Jonathan Stempel in New York Redigering deur Noeleen Walder en Leslie Adler


ABC TV skik met die vervaardiger van beesvleisprodukte in 'n#x27rooi slym- en#x27 -laster

(Reuters) - Die Amerikaanse ABC -televisienetwerk, wat in besit is van Walt Disney Co DIS.N, het 'n noukeurige lasterregtelike saak met Beef Products Inc besleg oor nuusberigte oor 'n verwerkte beesvleisproduk wat deur kritici 'pienk slym' genoem word, 'het beide maatskappye gesê Woensdag.

Die voorwaardes van die skikking, wat ook die eise van Beef Products Inc (BPI) teen ABC -verslaggewer Jim Avila dek, is nie bekend gemaak nie.

Privaat BPI het beweer dat die American Broadcasting Company (ABC) en Avila die onderneming belaster het deur sy verwerkte beesvleisproduk "pienk slym" te noem en foute en weglatings te maak in 'n reeks 2012-verslae. BPI noem die produk "maer fyn tekstuur beesvleis."

BPI -prokureur Dan Webb het aan Reuters gesê die skikking het hierdie week "vinnig" saamgekom, maar wou nie besonderhede verstrek nie, met verwysing na 'n vertroulikheidsooreenkoms wat deur beide partye onderteken is.

Die skikking kom 3-1/2 weke nadat die verhoor in die saak in Elk Point, Suid-Dakota, ongeveer 40 kilometer noordwes van Sioux City, Iowa, begin is. BPI is gevestig in die nabygeleë Dakota Dunes, Suid -Dakota.

ABC het in 'n verklaring gesê hy staan ​​by sy verslaggewing. Avila het gesê nadat die saak afgehandel is dat die onderneming nie sy verhale terugtrek of verskoning vra nie, en sy 2012 "pink slime" -verslae bly op die ABC News -webwerf.

BPI se kenmerkende produk, wat gewoonlik in gemaalde beesvleis gemeng word, word gemaak van beesvleisstukkies, insluitend versierings, en word blootgestel aan uitbarstings van ammoniumhidroksied om E. coli en ander besmettings dood te maak. 'N Voormalige mikrobioloog by die Amerikaanse departement van landbou word erken dat hy die term "pienk slym" geskep het.

'Hoewel dit nie 'n maklike pad was nie, was dit nodig om die skade wat ons gely het, te herstel,' het BPI in 'n verklaring gesê.

"Deur hierdie proses het ons weer vasgestel wat ons almal weet dat dit waar is oor mager, fyn gestruktureerde beesvleis: dit is beesvleis en is veilig, gesond en voedsaam."

ABC hou vol sy verslae was korrek en het gesê sy verslaggewing verdien beskerming onder die eerste grondwet van die Amerikaanse grondwet, wat vryheid van spraak en pers waarborg.

'In hierdie saak het ons volgehou dat ons verslae die feite en sienings van kundige mense oor hierdie produk akkuraat uiteensit,' het ABC in 'n verklaring gesê dat dit tot die skikking instem, omdat 'voortgesette geskille oor hierdie saak nie in die onderneming se belange."

Dane Butswinkas, 'n prokureur van ABC en Avila, het nie onmiddellik op die versoek om kommentaar gereageer nie.

'Ons trek niks terug nie. Ons vra om verskoning vir niks nie, ”het Avila aan verslaggewers gesê buite die Union County Courthouse waar die verhoor gehou is, in 'n verslag wat op die webwerf van die plaaslike NBC -filiaal geplaas is.

Die verhoor sou na verwagting agt weke duur.

BPI het tot $ 1,9 miljard skadevergoeding geëis, wat volgens die Suid -Dakota Wet op die Verskeiding van Voedselprodukte in Suid -Dakota verdriedubbel kon word tot $ 5,7 miljard.

Tydens sy verslae gebruik ABC die term "pienk slym" meer as 350 keer op ses verskillende mediaplatforms, insluitend TV en aanlyn, volgens Webb tydens die openingsverklarings op 5 Junie.

Na die uitsendings van ABC se uitsendings het BPI drie van sy vier verwerkingsaanlegte gesluit en gesê dat sy inkomste met 80 % tot $ 130 miljoen gedaal het. Die onderneming het ongeveer 1,300 werknemers gehad voor die verslae. Sowat 700 is kort daarna laat vaar, het Erik Connolly, 'n BPI -prokureur, Woensdag aan Reuters gesê.

'As 'n onakkurate inligting deur 'n nuusorganisasie bekend gemaak word, veral een met 'n sterk bereik, kan dit groot skade aanrig,' het hy gesê. 'Daar is werklike gevolge daarvoor vir regte mense.'

Prokureurs van ABC het in die openingsrede aangevoer dat die term algemeen voor ABC se verslae gebruik word en gesê dat BPI se besigheid reeds swaarkry.

Sonja West, 'n professor in Eerste Wysigingsreg aan die University of Georgia School of Law, het gesê dat die saak nie 'n presedent geskep het nie, omdat dit op 'n skikking uitgeloop het. Dit kan egter 'n koue uitwerking hê op die dekking van sensitiewe verhale.

'As dit gebeur, is dit die publiek wat gebuk gaan onder waardevolle inligting oor belangrike aangeleenthede. Ons wil nie 'n pers hê wat altyd te veilig is met hul verslagdoening nie, 'het sy gesê.

Verslaggewing deur Timothy Mclaughlin in Chicago Bykomende verslaggewing deur Jonathan Stempel in New York Redigering deur Noeleen Walder en Leslie Adler


ABC TV skik met die vervaardiger van beesvleisprodukte in 'n#x27rooi slym- en#x27 -laster

(Reuters) - Die Amerikaanse ABC -televisienetwerk, wat in besit is van Walt Disney Co DIS.N, het 'n noukeurige lasterregtelike saak met Beef Products Inc besleg oor nuusberigte oor 'n verwerkte beesvleisproduk wat deur kritici 'pienk slym' genoem word, 'het beide maatskappye gesê Woensdag.

Die voorwaardes van die skikking, wat ook die eise van Beef Products Inc (BPI) teen ABC -verslaggewer Jim Avila dek, is nie bekend gemaak nie.

Privaat BPI het beweer dat die American Broadcasting Company (ABC) en Avila die onderneming belaster het deur sy verwerkte beesvleisproduk "pienk slym" te noem en foute en weglatings te maak in 'n reeks 2012-verslae. BPI noem die produk "maer fyn tekstuur beesvleis."

BPI -prokureur Dan Webb het aan Reuters gesê die skikking het hierdie week "vinnig" saamgekom, maar wou nie besonderhede verstrek nie, met verwysing na 'n vertroulikheidsooreenkoms wat deur beide partye onderteken is.

Die skikking kom 3-1/2 weke nadat die verhoor in die saak in Elk Point, Suid-Dakota, ongeveer 40 kilometer noordwes van Sioux City, Iowa, begin is. BPI is gevestig in die nabygeleë Dakota Dunes, Suid -Dakota.

ABC het in 'n verklaring gesê hy staan ​​by sy verslaggewing. Avila het gesê nadat die saak afgehandel is dat die onderneming nie sy verhale terugtrek of verskoning vra nie, en sy 2012 "pink slime" -verslae bly op die ABC News -webwerf.

BPI se kenmerkende produk, wat gewoonlik in gemaalde beesvleis gemeng word, word gemaak van beesvleisstukkies, insluitend versiersels, en word blootgestel aan uitbarstings van ammoniumhidroksied om E. coli en ander besmettings dood te maak. 'N Voormalige mikrobioloog by die Amerikaanse departement van landbou word erken dat hy die term "pienk slym" geskep het.

'Hoewel dit nie 'n maklike pad was nie, was dit nodig om die skade wat ons gely het, te herstel,' het BPI in 'n verklaring gesê.

"Deur hierdie proses het ons weer vasgestel wat ons almal weet dat dit waar is oor mager, fyn gestruktureerde beesvleis: dit is beesvleis en is veilig, gesond en voedsaam."

ABC hou vol sy verslae was korrek en het gesê sy verslaggewing verdien beskerming onder die eerste grondwet van die Amerikaanse grondwet, wat vryheid van spraak en pers waarborg.

'In hierdie saak het ons volgehou dat ons verslae die feite en sienings van kundige mense oor hierdie produk akkuraat uiteensit,' het ABC in 'n verklaring gesê dat dit tot die skikking instem, omdat 'voortgesette geskille oor hierdie saak nie in die onderneming se belange."

Dane Butswinkas, 'n prokureur van ABC en Avila, het nie onmiddellik op die versoek om kommentaar gereageer nie.

'Ons trek niks terug nie. Ons vra om verskoning vir niks nie, ”het Avila aan verslaggewers gesê buite die Union County Courthouse waar die verhoor gehou is, in 'n verslag wat op die webwerf van die plaaslike NBC -filiaal geplaas is.

Die verhoor sou na verwagting agt weke duur.

BPI het tot $ 1,9 miljard skadevergoeding geëis, wat volgens die Suid -Dakota Wet op die Verskeiding van Voedselprodukte in Suid -Dakota verdriedubbel kon word tot $ 5,7 miljard.

Tydens sy verslae gebruik ABC die term "pienk slym" meer as 350 keer op ses verskillende mediaplatforms, insluitend TV en aanlyn, het Webb gesê tydens die openingsverklarings op 5 Junie.

Na die uitsendings van ABC se uitsendings het BPI drie van sy vier verwerkingsaanlegte gesluit en gesê dat sy inkomste met 80 % tot $ 130 miljoen gedaal het. Die onderneming het ongeveer 1,300 werknemers gehad voor die verslae. Sowat 700 is kort daarna laat vaar, het Erik Connolly, 'n BPI -prokureur, Woensdag aan Reuters gesê.

'As 'n onakkurate inligting deur 'n nuusorganisasie bekend gemaak word, veral een met 'n sterk bereik, kan dit groot skade aanrig,' het hy gesê. 'Daar is werklike gevolge daarvoor vir regte mense.'

Prokureurs van ABC het in die openingsrede aangevoer dat die term algemeen voor ABC se verslae gebruik word en gesê dat BPI se besigheid reeds swaarkry.

Sonja West, 'n professor in Eerste Wysigingsreg aan die University of Georgia School of Law, het gesê dat die saak nie 'n presedent geskep het nie, omdat dit op 'n skikking uitgeloop het. Dit kan egter 'n koue uitwerking hê op die dekking van sensitiewe verhale.

'As dit gebeur, is dit die publiek wat gebuk gaan onder waardevolle inligting oor belangrike aangeleenthede. Ons wil nie 'n pers hê wat altyd te veilig is met hul verslagdoening nie, 'het sy gesê.

Verslaggewing deur Timothy Mclaughlin in Chicago Bykomende verslaggewing deur Jonathan Stempel in New York Redigering deur Noeleen Walder en Leslie Adler


ABC TV skik met die vervaardiger van beesvleisprodukte in 'n#x27rooi slym- en#x27 -laster

(Reuters) - Die Amerikaanse ABC -televisienetwerk, wat in besit is van Walt Disney Co DIS.N, het 'n noukeurige lasterregtelike saak met Beef Products Inc besleg oor nuusberigte oor 'n verwerkte beesvleisproduk wat deur kritici 'pienk slym' genoem word, 'het beide maatskappye gesê Woensdag.

Die voorwaardes van die skikking, wat ook die eise van Beef Products Inc (BPI) teen ABC -verslaggewer Jim Avila dek, is nie bekend gemaak nie.

Privaat BPI het beweer dat die American Broadcasting Company (ABC) en Avila die onderneming belaster het deur sy verwerkte beesvleisproduk "pienk slym" te noem en foute en weglatings te maak in 'n reeks 2012-verslae. BPI noem die produk "maer fyn tekstuur beesvleis."

BPI -prokureur, Dan Webb, het aan Reuters gesê die skikking het hierdie week 'vinnig' saamgekom, maar wou nie besonderhede verstrek nie, met verwysing na 'n vertroulikheidsooreenkoms wat deur beide partye onderteken is.

Die skikking kom 3-1/2 weke nadat die verhoor in die saak in Elk Point, Suid-Dakota, ongeveer 40 kilometer noordwes van Sioux City, Iowa, begin is. BPI is gevestig in die nabygeleë Dakota Dunes, Suid -Dakota.

ABC het in 'n verklaring gesê hy staan ​​by sy verslaggewing. Avila het ná die afhandeling van die saak gesê dat die onderneming nie sy verhale terugtrek of om verskoning vra nie, en sy 2012 "pink slime" -verslae bly op die ABC News -webwerf.

BPI se kenmerkende produk, wat gewoonlik in gemaalde beesvleis gemeng word, word gemaak van beesvleisstukkies, insluitend versiersels, en word blootgestel aan uitbarstings van ammoniumhidroksied om E. coli en ander besmettings dood te maak. 'N Voormalige mikrobioloog by die Amerikaanse departement van landbou word erken dat hy die term "pienk slym" geskep het.

'Hoewel dit nie 'n maklike pad was nie, was dit nodig om die skade wat ons gely het, te herstel,' het BPI in 'n verklaring gesê.

"Deur hierdie proses het ons weer vasgestel wat ons almal weet dat dit waar is oor mager, fyn gestruktureerde beesvleis: dit is beesvleis en is veilig, gesond en voedsaam."

ABC hou vol sy verslae was korrek en het gesê sy verslaggewing verdien beskerming onder die eerste grondwet van die Amerikaanse grondwet, wat vryheid van spraak en pers waarborg.

'In hierdie saak het ons volgehou dat ons verslae die feite en sienings van kundige mense oor hierdie produk akkuraat uiteensit,' het ABC in 'n verklaring gesê dat dit tot die skikking instem, omdat 'voortgesette geskille oor hierdie saak nie in die onderneming se belange."

Dane Butswinkas, 'n prokureur van ABC en Avila, het nie onmiddellik op die versoek om kommentaar gereageer nie.

'Ons trek niks terug nie. Ons vra om verskoning vir niks nie, ”het Avila aan verslaggewers gesê buite die Union County Courthouse waar die verhoor gehou is, in 'n verslag wat op die webwerf van die plaaslike NBC -filiaal geplaas is.

Die verhoor sou na verwagting agt weke duur.

BPI het tot $ 1,9 miljard skadevergoeding geëis, wat volgens die Suid -Dakota Wet op die Verskeiding van Voedselprodukte in Suid -Dakota verdriedubbel kon word tot $ 5,7 miljard.

Tydens sy verslae gebruik ABC die term "pienk slym" meer as 350 keer op ses verskillende mediaplatforms, insluitend TV en aanlyn, volgens Webb tydens die openingsverklarings op 5 Junie.

Na die uitsendings van ABC se uitsendings het BPI drie van sy vier verwerkingsaanlegte gesluit en gesê dat sy inkomste met 80 % tot $ 130 miljoen gedaal het. Die onderneming het ongeveer 1,300 werknemers gehad voor die verslae. Sowat 700 is kort daarna laat gaan, het Erik Connolly, 'n BPI -prokureur, Woensdag aan Reuters gesê.

'As 'n onakkurate inligting deur 'n nuusorganisasie bekend gemaak word, veral een met 'n sterk bereik, kan dit groot skade aanrig,' het hy gesê. 'Daar is werklike gevolge daarvoor vir regte mense.'

Prokureurs van ABC het in die openingsrede aangevoer dat die term algemeen voor ABC se verslae gebruik word en het gesê dat BPI se besigheid reeds swaarkry.

Sonja West, 'n professor in Eerste Wysigingsreg aan die University of Georgia School of Law, het gesê dat die saak nie 'n presedent geskep het nie, omdat dit op 'n skikking uitgeloop het. Dit kan egter 'n koue uitwerking hê op die dekking van sensitiewe verhale.

'As dit gebeur, is dit die publiek wat gebuk gaan onder waardevolle inligting oor belangrike aangeleenthede. Ons wil nie 'n pers hê wat altyd te veilig is met hul verslagdoening nie, 'het sy gesê.

Verslaggewing deur Timothy Mclaughlin in Chicago Bykomende verslaggewing deur Jonathan Stempel in New York Redigering deur Noeleen Walder en Leslie Adler


ABC TV skik met die vervaardiger van beesvleisprodukte in 'n#x27rooi slym- en#x27 -laster

(Reuters) - Die Amerikaanse ABC -televisienetwerk, wat in besit is van Walt Disney Co DIS.N, het 'n noukeurige lasterregtelike saak met Beef Products Inc besleg oor nuusberigte oor 'n verwerkte beesvleisproduk wat deur kritici 'pienk slym' genoem word, 'het beide maatskappye gesê Woensdag.

Die voorwaardes van die skikking, wat ook die eise van Beef Products Inc (BPI) teen ABC -verslaggewer Jim Avila dek, is nie bekend gemaak nie.

Privaat BPI het beweer dat die American Broadcasting Company (ABC) en Avila die onderneming belaster het deur sy verwerkte beesvleisproduk 'pink slime' te noem en foute en weglatings te maak in 'n reeks van 2012-verslae. BPI noem die produk "maer fyn tekstuur beesvleis."

BPI -prokureur, Dan Webb, het aan Reuters gesê die skikking het hierdie week 'vinnig' saamgekom, maar wou nie besonderhede verstrek nie, met verwysing na 'n vertroulikheidsooreenkoms wat deur beide partye onderteken is.

Die skikking kom 3-1/2 weke nadat die verhoor in die saak in Elk Point, Suid-Dakota, ongeveer 40 kilometer noordwes van Sioux City, Iowa, begin is. BPI is gevestig in die nabygeleë Dakota Dunes, Suid -Dakota.

ABC het in 'n verklaring gesê hy staan ​​by sy verslaggewing. Avila het gesê nadat die saak afgehandel is dat die onderneming nie sy verhale terugtrek of verskoning vra nie, en sy 2012 "pink slime" -verslae bly op die ABC News -webwerf.

BPI se kenmerkende produk, wat gewoonlik in gemaalde beesvleis gemeng word, word gemaak van beesvleisstukkies, insluitend versiersels, en word blootgestel aan uitbarstings van ammoniumhidroksied om E. coli en ander besmettings dood te maak. 'N Voormalige mikrobioloog by die Amerikaanse departement van landbou word erken dat hy die term "pienk slym" geskep het.

'Hoewel dit nie 'n maklike pad was nie, was dit nodig om die skade wat ons gely het, te herstel,' het BPI in 'n verklaring gesê.

"Deur hierdie proses het ons weer vasgestel wat ons almal weet dat dit waar is oor mager, fyn gestruktureerde beesvleis: dit is beesvleis en is veilig, gesond en voedsaam."

ABC hou vol sy verslae was korrek en het gesê sy verslaggewing verdien beskerming onder die eerste grondwet van die Amerikaanse grondwet, wat vryheid van spraak en pers waarborg.

'In hierdie saak het ons volgehou dat ons verslae die feite en sienings van kundige mense oor hierdie produk akkuraat uiteensit,' het ABC in 'n verklaring gesê dat dit tot die skikking instem, omdat 'voortgesette geskille oor hierdie saak nie in die onderneming se belange."

Dane Butswinkas, 'n prokureur van ABC en Avila, het nie onmiddellik op die versoek om kommentaar gereageer nie.

'Ons trek niks terug nie. Ons vra niks om verskoning nie, 'het Avila aan verslaggewers gesê buite die Union County Courthouse waar die verhoor gehou is, in 'n verslag wat op die webwerf van die plaaslike NBC -filiaal geplaas is.

Die verhoor sou na verwagting agt weke duur.

BPI het tot $ 1,9 miljard skadevergoeding geëis, wat volgens die Suid -Dakota Wet op die Verskeiding van Voedselprodukte in Suid -Dakota verdriedubbel kon word tot $ 5,7 miljard.

Tydens sy verslae gebruik ABC die term "pienk slym" meer as 350 keer op ses verskillende mediaplatforms, insluitend TV en aanlyn, het Webb gesê tydens die openingsverklarings op 5 Junie.

Na die uitsendings van ABC se uitsendings het BPI drie van sy vier verwerkingsaanlegte gesluit en gesê dat sy inkomste met 80 % tot $ 130 miljoen gedaal het. Die onderneming het ongeveer 1,300 werknemers gehad voor die verslae. Sowat 700 is kort daarna laat vaar, het Erik Connolly, 'n BPI -prokureur, Woensdag aan Reuters gesê.

'As 'n onakkurate inligting deur 'n nuusorganisasie bekend gemaak word, veral een met 'n sterk bereik, kan dit groot skade aanrig,' het hy gesê. 'Daar is werklike gevolge daarvoor vir regte mense.'

Prokureurs van ABC het in die openingsrede aangevoer dat die term algemeen voor ABC se verslae gebruik word en het gesê dat BPI se besigheid reeds swaarkry.

Sonja West, 'n professor in Eerste Wysigingsreg aan die University of Georgia School of Law, het gesê dat die saak nie 'n presedent geskep het nie, omdat dit op 'n skikking uitgeloop het. Dit kan egter 'n koue uitwerking hê op die dekking van sensitiewe verhale.

'As dit gebeur, is dit die publiek wat gebuk gaan onder waardevolle inligting oor belangrike aangeleenthede. Ons wil nie 'n pers hê wat altyd te veilig is met hul verslagdoening nie, 'het sy gesê.

Verslaggewing deur Timothy Mclaughlin in Chicago Bykomende verslaggewing deur Jonathan Stempel in New York Redigering deur Noeleen Walder en Leslie Adler


ABC TV skik met die vervaardiger van beesvleisprodukte in 'n#x27rooi slym- en#x27 -laster

(Reuters) - Die Amerikaanse ABC -televisienetwerk, wat in besit is van Walt Disney Co DIS.N, het 'n noukeurige lasterregtelike saak met Beef Products Inc besleg oor nuusberigte oor 'n verwerkte beesvleisproduk wat deur kritici 'pienk slym' genoem word, 'het beide maatskappye gesê Woensdag.

Die voorwaardes van die skikking, wat ook die eise van Beef Products Inc (BPI) teen ABC -verslaggewer Jim Avila dek, is nie bekend gemaak nie.

Privaat BPI het beweer dat die American Broadcasting Company (ABC) en Avila die onderneming belaster het deur sy verwerkte beesvleisproduk "pienk slym" te noem en foute en weglatings te maak in 'n reeks 2012-verslae. BPI noem die produk "maer fyn tekstuur beesvleis."

BPI -prokureur Dan Webb het aan Reuters gesê die skikking het hierdie week "vinnig" saamgekom, maar wou nie besonderhede verstrek nie, met verwysing na 'n vertroulikheidsooreenkoms wat deur beide partye onderteken is.

Die skikking kom 3-1/2 weke nadat die verhoor in die saak in Elk Point, Suid-Dakota, ongeveer 40 kilometer noordwes van Sioux City, Iowa, begin is. BPI is gevestig in die nabygeleë Dakota Dunes, Suid -Dakota.

ABC het in 'n verklaring gesê hy staan ​​by sy verslaggewing. Avila het gesê nadat die saak afgehandel is dat die onderneming nie sy verhale terugtrek of verskoning vra nie, en sy 2012 "pink slime" -verslae bly op die ABC News -webwerf.

BPI se kenmerkende produk, wat gewoonlik in gemaalde beesvleis gemeng word, word gemaak van beesvleisstukkies, insluitend versiersels, en word blootgestel aan uitbarstings van ammoniumhidroksied om E. coli en ander besmettings dood te maak. 'N Voormalige mikrobioloog by die Amerikaanse departement van landbou word erken dat hy die term "pienk slym" geskep het.

'Hoewel dit nie 'n maklike pad was nie, was dit nodig om die skade wat ons gely het, te herstel,' het BPI in 'n verklaring gesê.

"Deur hierdie proses het ons weer vasgestel wat ons almal weet dat dit waar is oor mager, fyn gestruktureerde beesvleis: dit is beesvleis en is veilig, gesond en voedsaam."

ABC hou vol sy verslae was korrek en het gesê sy verslaggewing verdien beskerming onder die eerste grondwet van die Amerikaanse grondwet, wat vryheid van spraak en pers waarborg.

'In hierdie saak het ons volgehou dat ons verslae die feite en sienings van kundige mense oor hierdie produk akkuraat uiteensit,' het ABC in 'n verklaring gesê dat dit tot die skikking instem, omdat 'voortgesette geskille oor hierdie saak nie in die onderneming se belange."

Dane Butswinkas, 'n prokureur van ABC en Avila, het nie onmiddellik op die versoek om kommentaar gereageer nie.

'Ons trek niks terug nie. Ons vra niks om verskoning nie, ”het Avila aan verslaggewers gesê buite die Union County Courthouse waar die verhoor gehou is, in 'n verslag wat op die webwerf van die plaaslike NBC -filiaal geplaas is.

Die verhoor sou na verwagting agt weke duur.

BPI het tot $ 1,9 miljard skadevergoeding geëis, wat volgens die Suid -Dakota Wet op die Verskeiding van Voedselprodukte in Suid -Dakota verdriedubbel kon word tot $ 5,7 miljard.

Tydens sy verslae gebruik ABC die term "pienk slym" meer as 350 keer op ses verskillende mediaplatforms, insluitend TV en aanlyn, volgens Webb tydens die openingsverklarings op 5 Junie.

Na die uitsendings van ABC het BPI drie van sy vier verwerkingsaanlegte gesluit en gesê dat sy inkomste met 80 % tot $ 130 miljoen gedaal het. Die onderneming het ongeveer 1,300 werknemers gehad voor die verslae. Sowat 700 is kort daarna laat vaar, het Erik Connolly, 'n BPI -prokureur, Woensdag aan Reuters gesê.

'As 'n onakkurate inligting deur 'n nuusorganisasie bekend gemaak word, veral een met 'n sterk bereik, kan dit groot skade aanrig,' het hy gesê. 'Daar is werklike gevolge daarvoor vir regte mense.'

Prokureurs van ABC het in die openingsrede aangevoer dat die term algemeen voor ABC se verslae gebruik word en het gesê dat BPI se besigheid reeds swaarkry.

Sonja West, 'n professor in Eerste Wysigingsreg aan die University of Georgia School of Law, het gesê dat die saak nie 'n presedent geskep het nie, omdat dit op 'n skikking uitgeloop het. Dit kan egter 'n koue uitwerking hê op die dekking van sensitiewe verhale.

'As dit gebeur, is dit die publiek wat gebuk gaan onder waardevolle inligting oor belangrike aangeleenthede. Ons wil nie 'n pers hê wat altyd te veilig is met hul verslagdoening nie, 'het sy gesê.

Verslaggewing deur Timothy Mclaughlin in Chicago Bykomende verslaggewing deur Jonathan Stempel in New York Redigering deur Noeleen Walder en Leslie Adler


ABC TV skik met die vervaardiger van beesvleisprodukte in 'n#x27rooi slym- en#x27 -laster

(Reuters) - Die Amerikaanse ABC -televisienetwerk, wat in besit is van Walt Disney Co DIS.N, het 'n noukeurige lasterregtelike saak met Beef Products Inc besleg oor nuusberigte oor 'n verwerkte beesvleisproduk wat deur kritici 'pienk slym' genoem word, 'het beide maatskappye gesê Woensdag.

Die voorwaardes van die skikking, wat ook die eise van Beef Products Inc (BPI) teen ABC -verslaggewer Jim Avila dek, is nie bekend gemaak nie.

Privaat BPI het beweer dat die American Broadcasting Company (ABC) en Avila die onderneming belaster het deur sy verwerkte beesvleisproduk 'pink slime' te noem en foute en weglatings te maak in 'n reeks van 2012-verslae. BPI noem die produk "maer fyn tekstuur beesvleis."

BPI -prokureur Dan Webb het aan Reuters gesê die skikking het hierdie week "vinnig" saamgekom, maar wou nie besonderhede verstrek nie, met verwysing na 'n vertroulikheidsooreenkoms wat deur beide partye onderteken is.

Die skikking kom 3-1/2 weke nadat die verhoor in die saak in Elk Point, Suid-Dakota, ongeveer 40 kilometer noordwes van Sioux City, Iowa, begin is. BPI is gevestig in die nabygeleë Dakota Dunes, Suid -Dakota.

ABC het in 'n verklaring gesê hy staan ​​by sy verslaggewing. Avila het ná die afhandeling van die saak gesê dat die onderneming nie sy verhale terugtrek of om verskoning vra nie, en sy 2012 "pink slime" -verslae bly op die ABC News -webwerf.

BPI’s signature product, commonly mixed into ground beef, is made from beef chunks, including trimmings, and exposed to bursts of ammonium hydroxide to kill E. coli and other contaminants. A former microbiologist with the U.S. Department of Agriculture is credited with having coined the term “pink slime.”

“While this has not been an easy road to travel, it was necessary to begin rectifying the harm we suffered as a result of what we believed to be biased and baseless reporting in 2012,” BPI said in a statement.

“Through this process, we have again established what we all know to be true about Lean Finely Textured Beef: it is beef, and is safe, wholesome, and nutritious.”

ABC maintains its reports were correct and has said its reporting deserved protection under the U.S. Constitution’s First Amendment, which guarantees freedom of speech and the press.

“Throughout this case, we have maintained that our reports accurately presented the facts and views of knowledgeable people about this product,” ABC said in a statement, saying that it agreed to the settlement because “continued litigation of this case is not in the company’s interests.”

Dane Butswinkas, an attorney for ABC and Avila, did not immediately respond to request for comment.

“We’re not retracting anything. We’re not apologizing for anything,” Avila told reporters outside of the Union County Courthouse where the trial was being held, in a report posted on the website of the local NBC affiliate.

The trial had been expected to last eight weeks.

BPI had claimed up to $1.9 billion in damages, which could have been tripled to $5.7 billion under South Dakota’s Agricultural Food Products Disparagement Act.

During its reports, ABC used the term “pink slime” more than 350 times across six different media platforms including TV and online, Webb said during opening statements on June 5.

In the aftermath of ABC’s broadcasts, BPI closed three of its four processing plants and said its revenue dropped 80 percent to $130 million. The company had around 1,300 employees before the reports. Some 700 were let go shortly after, Erik Connolly, a BPI attorney, told Reuters on Wednesday.

“If inaccurate information is being put out there by a news organization, particularly one with a powerful reach, it can cause tremendous damage,” he said. “There are real consequences to that for real people.”

Attorneys for ABC countered in opening arguments that the term was commonly used before ABC’s reports and said that BPI’s business was already suffering.

Sonja West, a professor of First Amendment law at the University of Georgia School of Law, said the case did not set a precedent because it ended in a settlement. However, it could have a chilling effect on coverage of sensitive stories.

“If that happens, it’s the public who suffers by missing out on valuable information about important matters. We don’t want a press that is always playing it overly safe with their reporting,” she said.

Reporting by Timothy Mclaughlin in Chicago Additional reporting by Jonathan Stempel in New York Editing by Noeleen Walder and Leslie Adler


ABC TV settles with beef product maker in 'pink slime' defamation case

(Reuters) - The U.S. ABC television network, owned by Walt Disney Co DIS.N , has settled its closely watched defamation lawsuit with Beef Products Inc over news reports on a processed beef product that critics dubbed "pink slime," both companies said on Wednesday.

Terms of the settlement, which also covered the Beef Products Inc (BPI) claims against ABC reporter Jim Avila, were not disclosed.

Privately-held BPI had claimed that the American Broadcasting Company (ABC) and Avila defamed the company by calling its processed beef product “pink slime” and making errors and omissions in a series of 2012 reports. BPI calls the product “lean finely textured beef.”

BPI attorney Dan Webb told Reuters the settlement came together “quickly this week,” but declined to provide details, citing a confidentiality agreement signed by both parties.

The settlement came 3-1/2 weeks after the trial in the case got under way in Elk Point, South Dakota, around 25 miles (40 km) northwest of Sioux City, Iowa. BPI is based in nearby Dakota Dunes, South Dakota.

ABC said in a statement that it stood by its reporting. Avila said after the case was settled that the company was not retracting his stories or apologizing, and his 2012 “pink slime” reports remained on the ABC News website.

BPI’s signature product, commonly mixed into ground beef, is made from beef chunks, including trimmings, and exposed to bursts of ammonium hydroxide to kill E. coli and other contaminants. A former microbiologist with the U.S. Department of Agriculture is credited with having coined the term “pink slime.”

“While this has not been an easy road to travel, it was necessary to begin rectifying the harm we suffered as a result of what we believed to be biased and baseless reporting in 2012,” BPI said in a statement.

“Through this process, we have again established what we all know to be true about Lean Finely Textured Beef: it is beef, and is safe, wholesome, and nutritious.”

ABC maintains its reports were correct and has said its reporting deserved protection under the U.S. Constitution’s First Amendment, which guarantees freedom of speech and the press.

“Throughout this case, we have maintained that our reports accurately presented the facts and views of knowledgeable people about this product,” ABC said in a statement, saying that it agreed to the settlement because “continued litigation of this case is not in the company’s interests.”

Dane Butswinkas, an attorney for ABC and Avila, did not immediately respond to request for comment.

“We’re not retracting anything. We’re not apologizing for anything,” Avila told reporters outside of the Union County Courthouse where the trial was being held, in a report posted on the website of the local NBC affiliate.

The trial had been expected to last eight weeks.

BPI had claimed up to $1.9 billion in damages, which could have been tripled to $5.7 billion under South Dakota’s Agricultural Food Products Disparagement Act.

During its reports, ABC used the term “pink slime” more than 350 times across six different media platforms including TV and online, Webb said during opening statements on June 5.

In the aftermath of ABC’s broadcasts, BPI closed three of its four processing plants and said its revenue dropped 80 percent to $130 million. The company had around 1,300 employees before the reports. Some 700 were let go shortly after, Erik Connolly, a BPI attorney, told Reuters on Wednesday.

“If inaccurate information is being put out there by a news organization, particularly one with a powerful reach, it can cause tremendous damage,” he said. “There are real consequences to that for real people.”

Attorneys for ABC countered in opening arguments that the term was commonly used before ABC’s reports and said that BPI’s business was already suffering.

Sonja West, a professor of First Amendment law at the University of Georgia School of Law, said the case did not set a precedent because it ended in a settlement. However, it could have a chilling effect on coverage of sensitive stories.

“If that happens, it’s the public who suffers by missing out on valuable information about important matters. We don’t want a press that is always playing it overly safe with their reporting,” she said.

Reporting by Timothy Mclaughlin in Chicago Additional reporting by Jonathan Stempel in New York Editing by Noeleen Walder and Leslie Adler


ABC TV settles with beef product maker in 'pink slime' defamation case

(Reuters) - The U.S. ABC television network, owned by Walt Disney Co DIS.N , has settled its closely watched defamation lawsuit with Beef Products Inc over news reports on a processed beef product that critics dubbed "pink slime," both companies said on Wednesday.

Terms of the settlement, which also covered the Beef Products Inc (BPI) claims against ABC reporter Jim Avila, were not disclosed.

Privately-held BPI had claimed that the American Broadcasting Company (ABC) and Avila defamed the company by calling its processed beef product “pink slime” and making errors and omissions in a series of 2012 reports. BPI calls the product “lean finely textured beef.”

BPI attorney Dan Webb told Reuters the settlement came together “quickly this week,” but declined to provide details, citing a confidentiality agreement signed by both parties.

The settlement came 3-1/2 weeks after the trial in the case got under way in Elk Point, South Dakota, around 25 miles (40 km) northwest of Sioux City, Iowa. BPI is based in nearby Dakota Dunes, South Dakota.

ABC said in a statement that it stood by its reporting. Avila said after the case was settled that the company was not retracting his stories or apologizing, and his 2012 “pink slime” reports remained on the ABC News website.

BPI’s signature product, commonly mixed into ground beef, is made from beef chunks, including trimmings, and exposed to bursts of ammonium hydroxide to kill E. coli and other contaminants. A former microbiologist with the U.S. Department of Agriculture is credited with having coined the term “pink slime.”

“While this has not been an easy road to travel, it was necessary to begin rectifying the harm we suffered as a result of what we believed to be biased and baseless reporting in 2012,” BPI said in a statement.

“Through this process, we have again established what we all know to be true about Lean Finely Textured Beef: it is beef, and is safe, wholesome, and nutritious.”

ABC maintains its reports were correct and has said its reporting deserved protection under the U.S. Constitution’s First Amendment, which guarantees freedom of speech and the press.

“Throughout this case, we have maintained that our reports accurately presented the facts and views of knowledgeable people about this product,” ABC said in a statement, saying that it agreed to the settlement because “continued litigation of this case is not in the company’s interests.”

Dane Butswinkas, an attorney for ABC and Avila, did not immediately respond to request for comment.

“We’re not retracting anything. We’re not apologizing for anything,” Avila told reporters outside of the Union County Courthouse where the trial was being held, in a report posted on the website of the local NBC affiliate.

The trial had been expected to last eight weeks.

BPI had claimed up to $1.9 billion in damages, which could have been tripled to $5.7 billion under South Dakota’s Agricultural Food Products Disparagement Act.

During its reports, ABC used the term “pink slime” more than 350 times across six different media platforms including TV and online, Webb said during opening statements on June 5.

In the aftermath of ABC’s broadcasts, BPI closed three of its four processing plants and said its revenue dropped 80 percent to $130 million. The company had around 1,300 employees before the reports. Some 700 were let go shortly after, Erik Connolly, a BPI attorney, told Reuters on Wednesday.

“If inaccurate information is being put out there by a news organization, particularly one with a powerful reach, it can cause tremendous damage,” he said. “There are real consequences to that for real people.”

Attorneys for ABC countered in opening arguments that the term was commonly used before ABC’s reports and said that BPI’s business was already suffering.

Sonja West, a professor of First Amendment law at the University of Georgia School of Law, said the case did not set a precedent because it ended in a settlement. However, it could have a chilling effect on coverage of sensitive stories.

“If that happens, it’s the public who suffers by missing out on valuable information about important matters. We don’t want a press that is always playing it overly safe with their reporting,” she said.

Reporting by Timothy Mclaughlin in Chicago Additional reporting by Jonathan Stempel in New York Editing by Noeleen Walder and Leslie Adler


ABC TV settles with beef product maker in 'pink slime' defamation case

(Reuters) - The U.S. ABC television network, owned by Walt Disney Co DIS.N , has settled its closely watched defamation lawsuit with Beef Products Inc over news reports on a processed beef product that critics dubbed "pink slime," both companies said on Wednesday.

Terms of the settlement, which also covered the Beef Products Inc (BPI) claims against ABC reporter Jim Avila, were not disclosed.

Privately-held BPI had claimed that the American Broadcasting Company (ABC) and Avila defamed the company by calling its processed beef product “pink slime” and making errors and omissions in a series of 2012 reports. BPI calls the product “lean finely textured beef.”

BPI attorney Dan Webb told Reuters the settlement came together “quickly this week,” but declined to provide details, citing a confidentiality agreement signed by both parties.

The settlement came 3-1/2 weeks after the trial in the case got under way in Elk Point, South Dakota, around 25 miles (40 km) northwest of Sioux City, Iowa. BPI is based in nearby Dakota Dunes, South Dakota.

ABC said in a statement that it stood by its reporting. Avila said after the case was settled that the company was not retracting his stories or apologizing, and his 2012 “pink slime” reports remained on the ABC News website.

BPI’s signature product, commonly mixed into ground beef, is made from beef chunks, including trimmings, and exposed to bursts of ammonium hydroxide to kill E. coli and other contaminants. A former microbiologist with the U.S. Department of Agriculture is credited with having coined the term “pink slime.”

“While this has not been an easy road to travel, it was necessary to begin rectifying the harm we suffered as a result of what we believed to be biased and baseless reporting in 2012,” BPI said in a statement.

“Through this process, we have again established what we all know to be true about Lean Finely Textured Beef: it is beef, and is safe, wholesome, and nutritious.”

ABC maintains its reports were correct and has said its reporting deserved protection under the U.S. Constitution’s First Amendment, which guarantees freedom of speech and the press.

“Throughout this case, we have maintained that our reports accurately presented the facts and views of knowledgeable people about this product,” ABC said in a statement, saying that it agreed to the settlement because “continued litigation of this case is not in the company’s interests.”

Dane Butswinkas, an attorney for ABC and Avila, did not immediately respond to request for comment.

“We’re not retracting anything. We’re not apologizing for anything,” Avila told reporters outside of the Union County Courthouse where the trial was being held, in a report posted on the website of the local NBC affiliate.

The trial had been expected to last eight weeks.

BPI had claimed up to $1.9 billion in damages, which could have been tripled to $5.7 billion under South Dakota’s Agricultural Food Products Disparagement Act.

During its reports, ABC used the term “pink slime” more than 350 times across six different media platforms including TV and online, Webb said during opening statements on June 5.

In the aftermath of ABC’s broadcasts, BPI closed three of its four processing plants and said its revenue dropped 80 percent to $130 million. The company had around 1,300 employees before the reports. Some 700 were let go shortly after, Erik Connolly, a BPI attorney, told Reuters on Wednesday.

“If inaccurate information is being put out there by a news organization, particularly one with a powerful reach, it can cause tremendous damage,” he said. “There are real consequences to that for real people.”

Attorneys for ABC countered in opening arguments that the term was commonly used before ABC’s reports and said that BPI’s business was already suffering.

Sonja West, a professor of First Amendment law at the University of Georgia School of Law, said the case did not set a precedent because it ended in a settlement. However, it could have a chilling effect on coverage of sensitive stories.

“If that happens, it’s the public who suffers by missing out on valuable information about important matters. We don’t want a press that is always playing it overly safe with their reporting,” she said.

Reporting by Timothy Mclaughlin in Chicago Additional reporting by Jonathan Stempel in New York Editing by Noeleen Walder and Leslie Adler